Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
February 6, 2012
Image Size
602 KB
Resolution
532×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,165 (2 today)
Favourites
1,132 (who?)
Comments
112
Downloads
432 (1 today)
×
PMMM: Walpurgis Night by YUKARII-chan PMMM: Walpurgis Night by YUKARII-chan
"This time, for sure, I'll defeat you, Walpurgis Night"

Akemi Homura: :iconyukarii-chan:

Photo: :iconalfenneo:

Edit: :iconyukarii-chan:, :iconika-xin:

-----------------------------------------------------------------------------

I love Madoka Magica. It's easily one of the best animes I've watched. Of course my favorite character has to be homura. She's strong, determined and unwavering. This unwavering determination to save Madoka really scored a lot in my heart and even though to be entirely honest, Mami was the first Magical girl I wanna cos, In the end, I still decided that Homura's the one. Who would repeat time so many times, repeat their lifes so many times, just in search for that 1 answer to save a friend?

The Walpurgis Night was editted in my :iconika-xin:! Thank you! ^^

For more Madoka/other cosplays of mine please visit: www.facebook.com/akizoraxyukar…

/EDIT
This "Artwork" was given a Daily Deviation on 2013-03-18

However I published this work on the nearly a year ago, around february 2012, I wasn't a very pro editor (not that I am now, but I'm a little better at noticing things now :) ) and I didn't have the photographer's eye I have now. I'm sorry if this picture has some flaws in it(like the tripod behind). I hope you enjoy the overall feel that Homura gives you in this picture ^.^
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2013-03-18
PMMM: Walpurgis Night by ~x-J0KER ( Suggested by Serene-Shadows and Featured by pullingcandy )
:iconanimaniacanimemaster:
Animaniacanimemaster Featured By Owner Oct 25, 2013  Student Filmographer
How da fuu did you?!? Like err meh gerd words cannot express the awesomeness of this!!!
Reply
:iconyukarii-chan:
YUKARII-chan Featured By Owner Feb 2, 2014  Student Artist
Thank you! Hahahah @@ 
Reply
:iconanimaniacanimemaster:
Animaniacanimemaster Featured By Owner Feb 2, 2014  Student Filmographer
haha your welcome!
Reply
:icondeadman42:
Deadman42 Featured By Owner May 5, 2013
my gawd , this is such a amazing cosplay 10/10
Reply
:iconyukarii-chan:
YUKARII-chan Featured By Owner Jul 13, 2013  Student Artist
Thank you 8D <3 <3 <3
Reply
:iconaporoid-epic2:
Aporoid-Epic2 Featured By Owner Apr 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
It took me a second to realize this was cosplay. Wow.
Reply
:iconyukarii-chan:
YUKARII-chan Featured By Owner Jul 13, 2013  Student Artist
Haha really? Had quite a lot of flaws in the photo though :x Thank you for the comment too!!
Reply
:iconbezefang:
bezefang Featured By Owner Apr 22, 2013
That was awesome! Best scene ever. Nice work!

All I need is this video game music [link] and watch.
Reply
:iconyukarii-chan:
YUKARII-chan Featured By Owner Apr 22, 2013  Student Artist
Thank you!

Haha the music is nice with the photo I agree! But feels kinda depressing. Like I'm definitely gonna die T.T
Reply
:iconbezefang:
bezefang Featured By Owner Apr 22, 2013
Me too. Some people called it the sad song. Others called it the road to hell. As for me, I called it the road to final boss.

The reasons why I choose that song because this scene and this DOOM music I'm listening fits the atmosphere for me.
Reply
Add a Comment: